سازنده ماشین آلات کارخانجات آردگندم و جو

گروه صنعتی فجر سپاهان

فعالیت گروه صنعتی فجر سپاهان ارائه مشاوره مهندسی، طراحی خط تولید، ساخت ماشین آلات و نصب و راه اندازی به صورت کلید تحویل کارخانه های آرد سازی می باشد. گروه صنعتی فجر سپاهان به صورت تخصصی در زمینه  ساخت ماشین آلات کارخانجات آرد گندم و آرد ذرت  و آرد جو بلغور و پرک فعال است.

مشاوره مهندسی

ارائه مشاوره مهندسی به مشتریان داوطلب احداث واحدهای آرد سازی و نیز دادن مشاوره به کارخانه های در حال کار که نیاز به افزایش ظرفیت تولید و یا بهبود کیفیت محصول تولیدی دارند. این خدمات مهندسی شامل مباحث ساختمان و مهندسی تولید و نیز ماشین آلات و برق و کنترل و کلیه مباحث مرتبط با یک واحد آرد سازی است.

طراحی

بخش ساختمان گروه صنعتی فجر سپاهان در زمینه طراحی ساختمان شامل سالنهای تولید و سیلوهای اختلاط و نم زنی گندم و ذخیره آرد و سبوس و نیز انبارها و غیره به صورت تخصصی فعالیت می کند. واحدهای طراحی مهندسی و نیز برق و کنترل به طور هماهنگ در زمینه های طراحی فرآیند تولید , تعیین ماشین آلات و ارائه دیاگرام آسیاب و نیز طراحی سیستمهای کنترل و اتوماسیون خط تولید کار می کنند تا کارخانه با حداقل پرسنل اپراتوری بهره برداری شود.

تولید ماشین آلات

گروه صنعتی فجر سپاهان با دارا بودن پرسنل مجرب و متخصص و آموزش دیده در زمینه ساخت و تولید و با بهره گیری از تکنولوژی تولید برگرفته از تکنولوژی روز  که در واحد تحقیق و توسعه این گروه به روز آوری می شود و با دارا بودن ماشین ابزارهای ویژه و سالنهای تولید مجهز , کلیه ماشین آلات خطوط تولید آرد را می سازد . کیفیت بالای این ماشین آلات ,مدیون تکنولوژی و دانش فنی ارزشمند گروه , پرسنل مجرب و سازمان کاری منضبط , مواد اولیه مرغوب  ؛ ماشین ابزارهای ویژه , سیستم کنترل و تضمین کیفیت قدرتمند می باشد.

نصب و راه اندازی

واحد طراحی گروه صنعتی فجر سپاهان کلیه نقشه های نصب و جاگذاری ماشین آلات را با نرم افزارهای پیشرفته کامپیوتری تهیه می کند و پرسنل مجرب نصب بر اساس نقشه های دقیق و با نظارت مهندسی مستمر در اسرع وقت کار نصب را انجام می دهند و سپس عملیات راه اندازی توسط اکیپ ویژه این کار تا مرحله تحویل انواع آرد براساس استانداردهای مندرج در قرار داد انجام می شود.

آموزش

در طی دوره راه اندازی و تحویل , آموزش عملی نحوه کار با ماشین آلات و نحوه کارکرد و تنظیمات آنها با حضور متخصصین این امر از طرف گروه صنعتی فجر سپاهان صورت می گیرد . در صورت درخواست خریدار پس از راه اندازی کارخانه , تکنسینهای آرد ماشین ( شامل تکنسینهای آرد سازی و فنی ) در طی دوره ای در کارخانه حضور خواهند داشت تا نحوه آسیابانی , چگونگی تولید انواع آردها , نحوه سرویس دهی به ماشین آلات , دمونتاژ و مونتاژ قطعات تعویضی و.. . را به پرسنل مربوطه آموزش دهند. در ضمن گروه صنعتی فجر سپاهان آمادگی تشکیل دوره های آکادمیک جهت آموزش پرسنل کارخانه مربوطه را طی توافق انجام شده با خریدار خواهد داشت.

خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش گروه صنعتی فجر سپاهان در طول مدت گارانتی به طور موظف و مرتب کارخانه آرد سازی موضوع قرار داد را زیر نظر خواهد گرفت و سپس این واحد در طول دوره خدمات پس از فروش , ارتباط مستمر با کارخانه مذکور را خواهد داشت. کلیه قطعات یدکی مورد نیاز ماشین آلات چه در دوره گارانتی و چه پس از این دوره , طی هماهنگی کارشناسان این واحد و در کمترین زمان ممکن به واحدهای مربوطه ارسال می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *