سازنده ماشین آلات خوراک دام و طیور

گروه صنعتی فجر سپاهان  یک شرکت ایرانی است که بر پایه تولید ماشینهای پیچیده و تکنیکی در صنعت تولید ماشین آلات خوراک دام و طیور و آبزیان بنا شده است.

امروزه تقاضا در خصوص کیفیت و هزینه مناسب خوراک بالا رفته و واضح است تولیدخوراک هایی با کیفیت بالا و اکسترود شده مستلزم بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن در خط تولید می باشد.

تکنولوژی فید به معنی دانش ساخت و بکارگیری ماشین آلات به منظور تولید ماشین آلات خوراک دام، طیور و آبزیان به روش فرموله و صنعتی می باشد و این دانش موجب بکارگیری صحیح و استفاده بهینه از سرمایه های ملی و جلوگیری از اتلاف منابع و ذخایر کشور به همراه بهره وری بیشتر از منابع موجود می باشد.

موضوعی که بیش از نیم قرن فعالیت مدیران با تجربه این مجموعه را در بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی، دامپروری، و نیز صنعت طیور کشور بر آن داشت که در سال ۱۳۸۵ با تاسیس گروه صنعتی فجر سپاهان  در اصفهان  به عنوان مرکز اصلی انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشور خلاء موجود در این زمینه را پوشش دهند.

هم اکنون تیم های ساخت و تولید این مجموعه که شامل مهندسین متالورژی، مکانیک، الکترونیک، صنایع و کامپیوتر می باشند، آمادگی لازم را به منظور احداث ماشین آلات خوراک دام، طیور و آبزیان دارا می باشند.

گروه صنعتی فجر سپاهان به عنوان بزرگترین طراح و سازنده ماشین آلات تولید ماشین آلات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور و با اخذ انحصاری نمایندگی از صاحبان بنام این صنعت در دنیا به منظور انتقال تکنولوژی و دانش فنی به کشور توسط کادر آموزش دیده ی متخصص در زمینه های طراحی و معماری، سازه و تاسیسات، برق و مکانیک و نیز ارتباطات که منجر به احداث و راه اندازی کارخانجات مدرن تولید خوراک در اقصی نقاط کشور و نیز خارج از کشور شده است.

مدیران شرکت ارتقاء مجموعه را در انتقال صحیح خواسته های مشتریان به خطوط طراحی و تولید می دانند و تلاش در بهبود کیفیت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی، انبار مجهز به قطعات و ارائه پوششهای گارانتی را از نقاط قوت این مجموعه ذکر می کنند.

تجهیزات گروه صنعتی فجر سپاهان در جهت تولید ماشین آلات  خوراک دام و طیور، خوراک ماهی و سایر آبزیان، خوراک حیوانات و تهیه سوخت از ضایعات محصولات استفاده شده و شما میتوانید با برقراری ارتباط نزدیک با مهندسین این شرکت و مشاوره فنی در خصوص خط تولید هزینه ها را کاهش دهید و از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوید.
شرکت ……….. با طراحی، ساخت و نصب کارخانجات متعدد تولید خوراک از پیشگامان این صنعت در ایران می باشد و تجهیزات این شرکت ضمانتی برای تولید پیوسته با بالاترین کیفیت می باشد و در صورت نیاز به یک منبع قدرتمند در صنعت جهانی خوراک با ما تماس حاصل فرمائید تا از این طریق اعتماد شما را نسبت به تهیه و تولید خوراکهایی با کیفیت بالا و طراحی خط تولیدی جدید کسب نمائیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *